Kaip jus apgaudinėja parduotuvės? Skaitykite ir sužinokite

Straipsnio turinys

Kiekviena parduotuvė siekia padidinti pardavimus ir pelną. Tam, kad tai pasiektų, daugelis prekybos įmonių naudoja įvairius pardavimų triukus ir strategijas, kurie padeda manipuliuoti vartotojų sprendimais. Šiame straipsnyje aptarsime keletą dažniausiai naudojamų pardavimų triukų ir paaiškinsime, kaip jie veikia.

1. Psichologinė kainodara

Tai yra vienas iš populiariausių pardavimų triukų. Parduotuvės dažnai nustato kainas, kurios baigiasi .99 arba .95, nes tyrimai rodo, kad tokios kainos atrodo mažesnės nei jos iš tikrųjų yra. Pavyzdžiui, produktas, kurio kaina yra 9.99 €, atrodo pigesnis nei produktas, kurio kaina yra 10 €.

2. Ribotas kiekis arba laikas

Parduotuvės dažnai reklamuoja prekes kaip “riboto kiekio” arba “akcija galioja tik šiandien”. Tokia strategija skatina vartotojus pirkti prekę nedelsiant, nes jie bijo praleisti gerą pasiūlymą.

3. “Pirk vieną, gauk antrą nemokamai” pasiūlymai

Šie pasiūlymai atrodo labai viliojantys, tačiau dažnai pirkėjas išleidžia daugiau pinigų, nei planavo. Pirkdami vieną prekę už pilną kainą ir gaudami antrą nemokamai, vartotojai dažnai perka daugiau, nei jiems reikia.

4. Aukštos pradinės kainos

Kai kurios parduotuvės nustato aukštas pradinės kainas, kad vėliau galėtų siūlyti didelius nuolaidų procentus. Tai verčia vartotojus manyti, kad jie gauna puikų pasiūlymą, nors iš tikrųjų gali mokėti tą pačią kainą kaip ir kitose parduotuvėse.

5. Produktų išdėstymas

Parduotuvės dažnai išdėsto populiariausias ir brangiausias prekes tiesiai prie įėjimo arba prie kasos. Tai padeda pritraukti dėmesį ir skatina impulsyvius pirkimus.

6. Nemokami pavyzdžiai

Nemokami pavyzdžiai leidžia vartotojams išbandyti produktą prieš perkant. Tai ne tik padeda pritraukti dėmesį, bet ir skatina vartotojus pirkti didesnį kiekį.


Išvada

Parduotuvės naudoja įvairius pardavimų triukus, kad padidintų pardavimus ir pelną. Svarbu žinoti šiuos triukus ir būti atsargiems, kad nepatektumėte į spąstus ir galėtumėte priimti informuotus sprendimus apie savo pirkinius.

Susiję straipsniai

Palikti atsiliepimą

įrašykite savo komentarą!
įveskite savo vardą čia

- Reklama -

Naujausi straipsniai